marți, 27 aprilie 2010

"Adrian Cristea s-a născut obosit!"




Cornel Dinu, administratorul-delegat al lui Dinamo, a vorbit despre probelemel lui Adrian Cristea. "Stau şi mă întreb ce-o vorbi Cristea cu fata aia? El nu spune decît mama, tata, papa. Vă daţi seama, Prinţu cu blonda lui Bote, ce lipsă de calitate, de bun gust. Să vă povestesc ceva. Eram în Cipru în pregatire cu Ţălnar antrenor. Aveam antrenament de viteza 2.500 de metri. El a alergat în viteză doar 160 de metri. A doua zi însă, într-o pauză de antrenament a luat mingea şi jongla cu ea, că mai ştie. Nu ca Maradona, nu ca Messi, dar jongla şi ceilalţi, ca să vedeţi că ignoranţa e contagioasă, au început să aplaude. La masă îi spun: «Ai fost simpatic!» El nu zice nimic, că nu vorbeşte. Îmi răspunde: «Nu v-a plăcut?» Şi i-am zis: «Mă, tu ai greşit adresa, mingea se jonglează în viteză, tu eşti de la circ». Păcat de el, s-a născut obosit!", a spus Cornel Dinu la "Băieţii de la 7", la Fanatik Show.



"La Dinamo, stăpînul e haosul, mi-aş dori să existe un dictator luminat acolo"

Administratorul delegat al lui Dinamo, Cornel Dinu, crede că la echipa din Ştefan cel Mare e nevoie de "dictatură", pentru ca situaţia să reintre în normal. "Din dictatură se iese prin revoluţie, revoluţia e o nenorocire. Apoi urmează haosul, îl trăim din plin, din haos se iese doar prin dictatură, dar elevată. Domnul Turcu sper că nu e istoric, măcar nu un istoric elevat. Dacă domnul Badea e dictator, mă pufneşte rîsul. Aş fi vrut să fie un dictator. Avem nevoie de o dictatură elevată, să nu mişte nimeni, avem nevoie de ceva ce am trăit eu, într-un sens sportiv, care nu avea nici o legătură cu dictatura comunistă. D-asta am şi fost îndepărtat la un moment dat, pentru că fluieram în biserică, aşa cum se spune. Eu am trăit această dictatură elevată. Ceea ce pot să vă spun e că Dinamo, ca toată societatea românească e în continuare subjugată legendei meşterului Manole. Ce se construişte ziua, se distruge noaptea. M-aş băga în zid. N-aş vrea să trăiesc aşa ceva. Jucătorii care au plecat au dat dovadă de lipsă totală de ataşament, încercăm să ne descurcăm. N-am crezut niciodată că Dinamo va ajunge într-o situaţie asemănătoare cu subiectul pe care l-am dat eu la Drept Roman, în 1970, "Roma antică în libertate în condiţie de sclavie". Dinamo a ajuns şi la o condiţie de sclavie. Modelul CFR Cluj e un model de greco-catolicism: pe pămînt cît trăim să domine legea, adevărul, dreptatea, cine greşeşte plăteşte imediat. La noi ne aşteptăm ca dreptatea şi plata să vină în ceruri. La noi e prea mult subiectivism şi prea multă nepricepere în actul conducerii fotbalului. La Dinamo, stăpînul e haosul, mi-aş dori să existe un dictator luminat acolo. Ţălnar rezistă, situaţia e dramatică pentru că e foarte greu să faci ordine în vestiar. Nu mă surprinde că şi Ţălnar va fi dat afară peste o lună, două, cine ştie... ", a spus Dinu la sportro.

"Prunea n-a adus nici o femeie în cantonament!"

Cornel Dinu, administratorul delegat de la Dinamo, a declarat că Vasile Turcu a minţit cînd a spus că Florin Prunea a adus femei în cantonamentul "cîinilor". "Domnul Turcu nu avea voie să declare ce a declarat. Vă spun sigur, Florin Prunea n-a adus femei în cantonamentul lui Dinamo şi nici la Constanţa în cantonamentul naţionalei. Ferească Dumnezeu să-i vorbeşti de funie spînzuratului. Cei care vorbesc despre femei la Dinamo să tacă din gură pentru că altfel mă enervez eu şi spun mai multe. Să se uite la bîrna din ochii lor!", a spus Cornel Dinu la "Băieţii de la 7", la Telesport.


Djakaridja Kone este OK!


Djakaridja Kone a revenit de astăzi la antrenamente alături de ceilalţi colegi. Ivorianul de 24 de ani, căruia şefii vor să-i prelungească acordul din luna iunie, cînd expiră, a început să se pregătească normal după problememele la genunchiul drept. Mijlocasul defensiv este foarte important pentru formaţia lui Ţălnar, întrucît tehnicianul vrea să joace cu africanul titular în Giuleşti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu